راهنمای تصویری و سوالاتمتداول
لطفا قبل از ارسال پیام راهنمای تصویری و سؤالات متداول را مطالعه نمایید. اگر جواب سوال موردنظرتون رو نیافتید حتما با ما در ارتباط باشید با روی خوش پاسخگوی شما خواهیم بود.
1. ایجاد حسابکاربری در دیندینگ
برای شروع در دیدندینگ ثبتنام کنید.
- دقت داشته باشید ساعت ایران +4:30 میباشد
- برای استفاده از پلتفرم بایستی ایمیل خود را تایید نمایید، بدین منظور ایمیل حاوی لینک فعالسازی به ایمیل ثبت نامی شما ارسال خواهد شد. کافی است بر روی لینک فعالسازی کلیک نمایید.

1. افزودن اکانت اینستاگرام
- با کلیک بر روی آیکون اینستاگرام در قسمت منو، اکانتهای اینستاگرام تان را وارد سیستم کنید.
- تعداد اکانتهایی که میتوانید وارد کنید بستگی به بسته انتخابی شما دارد.
- در صفحه جدید نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرامتان را وارد نمایید.
- حالا سیستم از شما میخواهید که از طریق ارسال کد به ایمیل یا شماره موبایلی که در اکانت اینستاگرام ثبت کردهاید هویتتان را تایید نمایید. پس از دریافت کد آن را در محل درخواستی وارد نمایید.
- اگر اطلاعات شما صحیح باشد اکانت شما با موفقیت در سیستم ثبت خواهد شد.
- در صورت بروز خطا به قسمت سوالات متداول در پایین این صفحه مراجعه کنید.


3. ارسال زماندار و پستگذاری
- با اشاره ماوس به نقاط مشخص شده توضیحات هر قسمت را مشاهده کنید.
- برای دسترسی و ویرایش پستهای زماندار روی آیکون تقویم کلیک کنید
- برای مشاهده آمار پستهاتون و فالورهاتون روی آیکون نمودار کلیک کنید



3. تنظیم هدفمندی فعالیتهای خودکار
پس از انتخاب هر یک از بخشهای لایک خودکار، کامنت خودکار، فالو خودکار، آنفالو خودکار، پیام دایرکت خودکار و پست مجدد خودکار، این مراحل را طی نمایید:
- اکانت اینستاگرام مورد نظر را انتخاب کنید
- هدف رو بر اساس شهر خاص، هشتگ خاص و یا پیج خاص مشخص کنید.
- تمام هشتگها، مکانها و اشخاص به صورت زنده از اینستاگرام هستند و موقعی که تایپ می کنید بالاترین را به شما پیشنهاد میدهد.
- سرعت، زمان وقفه فعالیت و همچنین کامنت یا لایک بر روی پستهای دنبال شدگانتان را تنظیم کنید.
- کامنتها یا پیامهای دایرکت را در قسمت مربوطه اضافه نمایید و حتما ذخیره کنید
- وضعیت را به حالت فعال بگذارید
- در قسمت گزارش فعالیت، گزارش دقیقی از تعداد، زمان و فعالیتهای انجام شده مشاهده کنید
- حتی میتوانید پست لایک یا کامنت گذاشتهشده را آنلاین ببینید



5. خرید یا تمدید اشتراک
خرید بسته:
- از طریق صفحه تعرفه که در منوی سایت هست نسبت به تهیه بسته مورد نظر اقدام نمایید.
- توجه نمایید که اطلاعات کاربری ثبت نام در پلتفرم با اطلاعات کاربری خرید یا تمدید متفاوت هست. یعنی موقع تسویه حساب در اولین خرید با وارد کردن ایمیل کاربری و ایجاد رمز(پیشنهاد میشود اطلاعات پلتفرم را استفاده نمایید) نسبت به خرید یا تمدید اقدام نمایید.
تمدید اشتراک:
- اگر اکانت شما منقضی شده باشد پیامی مبنی بر اتمام و تمدید دریافت خواهید کرد. روی گزینه تمدید کلیک نمایید و یا از طریق لینک مربوط در پروفایل پلتفرم، نسبت به تهیه بسته مورد نظر اقدام نمایید.
- برای تمدید موقع تسویه حساب از گزینه مشتری بازگشتی اطلاعات را وارد نمایید.


پرسش و پاسخ متداول
خطای Feedback required و Timeline Feed چیست و چگونه رفع می شود؟
- اگر سرعت فعالیت سیستم با اکانت شما همخوانی نداشته باشد اینستاگرام برای مدتی امکان لایک یا کامنت و یا ارسال پیام دایرکت را می بندد.
- برای پیشگیری از چنین خطاهایی بهتر است از سرعت اتواتیک استفاده نمایید و کامنتهای خود را اصلاح نمایید که به عنوان اسپم گزارش نشوند.
- برای رفع خطاچند روزی بخش مربوطه را متوقف کرده و پس از چند روز دوباره فعال نمایید.
- اگر پستی در تایم لاین شما برای لایک یا کامنت نباشد خطای timline feed نشان داده می شود.
چه سرعتی برای سیستم تنظیم کنم تا از طرف ایسنتاگرام اکانتم با مشکل مواجه نشود؟
دیندینگ توصیه میکند همواره از حالت اتوماتیک استفاده شود.
ولی می توانید پس از مدتی سرعت را به تدریج افزایش دهید
بهتر است چه نوع کامنتهایی استفاده کنم؟
نیاز نیست کامنت تبلغاتی بگذارید چون از پروفایلتون دیدن می کنند و با کارهاتون آشنا می شوند. ولی در صورت استفاده کلماتی مثل “عالی”، یا جملاتی مثل “پست های زیبایی دارید” اثرگذارتر هستند.
میخواهم فالوینگهایم به صورت اصولی کم شود؟ دیندینگ این امکان را دارد؟
از قسمت آنفالو اتوماتیک میتوانید فالوینگ های خود را اصولی و بتدریج کم کنید.
آیا در طول مدتی که امکانات ویژه پلتفرم فعال است میتوانم از اکانت اینستاگرام خودم استفاده کنم؟
بله هیچ مشکلی در استفاده از اکانت خود نخواهید داشت. فقط به صورت دستی درخواست فالو، لایک، آنفالو و کامنت گذاری به صورت غیر معمول انجام ندهید چون این کار در روند فعالیت پلتفرم اختلال ایجاد میکند.
به instagram.com بروید و چک پوینت را تایید نمایید!
اگر موقع اضافه کردن اکانت اینستاگرامتان با این پیام مواجه شدید از طریق اپ گوشی یا وب سایت اینستاگرام وارد این اکانت اینستاگرام بشوید و گزینه This Was Me را انتخاب نمایید.
اگر این فرایند چند بار اتفاق افتاد از راهنمایی سوال بعدی استفاده نمایید
اکانت اینستاگرام من در پلتفرم وارد نمیشود؟
اینستاگرام برای برخی اکانتها محدودیت قائل میشود که دلایل متفاوتی دارند. لطفا این موارد را در پیج اینستاگرامی خود رعایت نمایید:
- اغلب حسابهای با فالور کمتر از 1000 با این مشکل مواجه میشوند و حسابهایی که قبلا از طرف اینستاگرام محدودیتی برای آنها پیش آمده باشد.
- حتما حساب اینستاگرامتان دارای شماره موبایل و ایمیل تایید شده باشد. اگر نیست همین الآن انجام دهید
- حسابهای تجاری راحتتر پذیرفته میشوند. اگر حساب اینستاگرامتان تجاری نیست از طریق این راهنما(کلیک کنید) حسابتان را تجاری کنید.
- معمولا پس از 24 ساعت عدم پذیرش حساب اینستاگرام در دیندینگ این مشکل برطرف میشود. یعنی 24 ساعت بعد دوباره امتحان کنید. این فرایند را تا سه بار امتحان کنید یعنی سه بار 24 ساعت صبر و دوباره نسبت به وارد کردن حساب اینستاگرام خود اقدام نمایید. حساب اینستاگرامتان در دیندینگ اضافه خواهد شد.
- اگر با اقدامات ذکر شده باز مشکلی در روند اضافه کردن اکانت اینستاگرامتان داشتید با پشتیانی در جریان بگذارید. در سریعترین زمان راهنماییهای لازم انجام میشود.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد و در پروسه کاری قرار خواهند گرفت.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دیندینگ تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان دیندینگ با شما تماس خواهند گرفت.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
دیندینگ با ارسال پیامک یا ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در دیندینگ امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دیندینگ که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید: – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد تا اکانتم فعال شود؟
در روزهای عادی در همان روز و ححداکثر طی 2 ساعت اکانت شما فعال خواهد شد ولی در ایام تعطیل احتمال افزایش تا 8 ساعت امکان پذیر است.
من بیشتر از 10 اکانت اینستاگرام دارم. آیا پکیجی برای اینگونه موارد رد نظر گرفتهاید؟
بله ما بستههای سفارشی داریم که می توانند تا 100 حساب کاربری داشته باشند. کافیست موارد مورد نیاز خود را با ما در جریان بگذارید تا نسبت به آن اقدام شود.
آیا امکان پرداخت به صورت سالانه هم وجود دارد؟
بله. برای پرداخت به صورت سالانه تخفیف ویژه 30درصدی در نظر گرفته شده است.