اشتراک گذاری پست های اینستاگرامی با کیفیت بالا و محتوی کامل، بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابی اجتماعی قوی را شامل میشود، از این رو ممکن است ساعت ها زمان برای ایجاد پست هایی با محتوای قوی و کامل صرف کنید. شما نیازمند زمان برای ایجاد مضمونی جالب توجه و ترغیب‌کننده هستید تا بتوانید افراد بیشتری جذب کنید، اما این مسئله نباید تمام وقت شما را بگیرد!

خوشبختانه امکان ایجاد چنین پست هایی با صرفه جویی مقدار قابل توجهی در زمان با رعایت ۴ نکته ای که خواهیم گفت برای شما فراهم شده است تا نه تنها در اینستاگرام، بلکه در بقیه حساب‌های اجتماعی‌تان از آن‌ها بهره ببرید!

4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور

۱. به اشتراک‌گذاری در گروه‌های خصوصی

از طریق ترکیب پست‌ شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های خصوصی، شبکه اجتماعی فیس‌بوک کمک شایانی به رشد حساب من در اینستاگرام کرده است. حالا دقیقا میدانم که شما این موضوع را که من از شبکه اجتماعی دومی برای رشد حساب خودم در اینستاگرام استفاده کرده ام کمی عجیب می‌دانید، ولی اجازه دهید توضیح بدهم!

وقتی پستی را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارم که بسیار جذاب و جالب توجه است یا می‌دانم برای دنبال کنندگانم در فیس‌بوک مفید خواهد بود، آن را سریعاً در گروه خصوصی که در فیس‌بوک دارم به اشتراک می‌گذارم. این یک روش عالی برای آموختن و به اشتراک گذاشتن تجربیاتم و درس هایی که گرفته ام به اعضای تند و تیز گروهم در فیس بوک است! در این حالت من قبلا محتوی مفید و قوی را ایجاد کرده ام! که این شرایط یک شرایط کاملا برد برد، هم برای من و هم برای دنبال کنندگانم است.

علاوه بر همه این مسائل، اینکه میتوانم با استفاده از پست به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک بحث جدیدی در گروه فیس‌بوک آغاز کنم یک ویژگی خوب دیگر این روش است!

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس خارج کنیم؟
بخوانید

حالا آموزش نحوه به اشتراک گذاری پست اینستاگرام در فیس‌بوک:

• در قسمتی که به شما نشان میدهد چه کسی از رویداد های روزانه شما دیدن کرده قسمتی به شکل سه نقطه وجود دارد، آن را لمس کنید

4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور

• روی فلش رو به پایین در قسمت بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید

4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور

• گروه فیس‌بوک نشان داده شده در نتایج اینستاگرام را باز کنید

4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور
  • انتخاب رویداد اینستاگرامی که ذخیره کرده‌اید
  • انتخاب سوال مناسب و یا جمله مناسب برای آغاز یک بحث گرم در گروه
  • و مرحله نهایی، ارسال!

شاید در نظر شما این روش یک روش بسیار ساده باشد ولی همین روش ساده در صرفه‌جویی زمان و فرار از مشکلات بسیار مفید بود.

۲. دوباره منتشر کردن یک پست

این روش شاید یک روش غیر عادی باشد ولی روش فوق‌العاده ای برای صرفه جویی در زمان است. اگر قبلا با به اشتراک گذاشتن پستی توجه افراد بسیاری را جلب کرده اید شانس خوبی برای جلب توجه دوباره هست، حتی بیشتر از قبل! پیشنهاد من این نیست که یک عکس را سه بار در یک ماه منتشر کنید، کمی زیرکانه تر، روشنایی عکس را دستکاری کنید یا تغییراتی که در ماهیت عکس تاثیر نداشته باشد می‌تواند جان تازه ای به پست شما ببخشد!

4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور

برای مثال، من در سال ۲۰۱۷ پستی به اشتراک گذاشتم که توجه بسیاری را به خود جلب کرد برای همین تصمیم گرفتم آن را اکنون (سال ۲۰۱۸) دوباره به اشتراک بگذارم. با ایجاد تغییرات اندک در روشنایی و نوشتن توضیحات جدید در قسمت پیام های عکس، من توانستم افراد بسیاری را جذب حساب کاربری خودم در اینستاگرام کنم.

باید در نظر گرفت پستی که دوباره به اشتراک میگذارید قبلا پستی موفق بوده باشد، چون دلیلی برای هدر دادن زمان در دوباره پست کردن پست های ناموفق ندارید!

الگوریتم جدید اینستاگرام رسید، ببینیم چگونه کار می کند و برای بیشتر دیدن‌شدن پست‌ها چه باید کرد؟
بخوانید

۳. ارسال پست‌های اینستاگرامی خودتان در استوری‌های روزانه اینستاگرامتان

با افزایش روزافزون علاقه مخاطبان اینستاگرامی به استوری‌های اینستاگرام، اکثر برندهای بزرگ به پست کردن دوباره پست هایشان در بخش رویداد (استوری) حساب اینستاگرام خود روی آورده اند! فرقی ندارد موضوع نشان دادن لیست ایمیلتان باشد یا به اشتراک گذاشتن یک کمپین جدید، جلب بازدید بیشتر همیشه یک ترفند موثر بوده است.

نحوه ارسال دوباره یک پست اینستاگرامی در قسمت استوری:

  • پستی که میخواهید به رویدادهایتان افزوده شود انتخاب کنید
  • آیکون هواپیمای کاغذی که در قسمت پایین صفحه است لمس کنید
4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور
  • اولین گزینه یعنی دستور اضافه کردن پست به رویدادهای خود را انتخاب کنید
4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور

حالا شما میتوانید تنظیمات استوری خود را چه از نظر اندازه و چه از نظر نوشته های روی آن دستکاری کرده و به حالت دلخواه دربیاورید. باید توجه داشته باشید به دلیل بریده شدن توضیحات زیر پست هنگام به اشتراک گذاری در رویدادها، شما باید توضیحات مختصری ارائه کنید.

۴. استفاده از محتوی اینستاگرام در دیگر پلتفرم ها

امروزه برند ها بیشتر به اینستاگرام به چشم یک وبلاگ کوچک نگاه می‌کنند. وبلاگ کوچکی که با به اشتراک گذاشتن گلچین پست‌ها و نوشته هایتان در دیگر شبکه های اجتماعی توجه و نگاه های بیشتری را به حسابتان جلب می‌کنید. کپشن ها و نوشته های طولانی دارید؟ میتوانید در فیس‌بوک پست کنید! کپشنتان کوتاه است؟ بهترین گزینه توییت کردن (ارسال کردن آن) در شبکه اجتماعی توییتر است!

در هر شبکه اجتماعی که میخواهید پست کنید، ولی نکته ای که باید توجه داشته باشید مناسب بودن پست اینستاگرامی شما به فضای شبکه اجتماعی مقصد است. برای مثال توییتر تعداد حروف محدودی دارد برای همین پست شما باید کوتاه باشد تا با فضای توییتر همخوانی داشته باشد. دستورالعمل ارسال پست های اینستاگرامیتان به حساب توییتر: • سراغ پست مورد نظر بروید و در گوشه بالا سمت راست سه نقطه را لمس کنید، سپس گزینه به اشتراک گذاری را لمس کنید

4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور

• حالا ارسال برای توییتر را مجاز کنید

4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور

• توییتر یک نسخه کوتاه شده از کپشن (نوشته زیر پست) پست شما و همچنین لینک که مستقیما مربوط به پست اینستاگرامی شما میشود را نشان خواهد داد

4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور

چیزی که مهم است همخوانی نوشته های شما با فضای شبکه اجتماعی مقصد است. آزمایش کنید تا ببینیند کدام نوع نوشته میتواند موفق تر عمل کند.

محتوای اینستاگرام خود را به مدت یک ماه حرفه‌ای برنامه‌ریزی کنید
بخوانید

راهنمایی آخر! توجه کنید چه نوع پست هایی در اینستاگرام موفق تر هستند

شاید مخاطبان تشنه اطلاعات بیشتر در مورد پست هایتان هستند، می‌توانید آنها را به خبرنامه های ایمیلتان اضافه کنید! حتی میتوانید از تبلیغات اینستاگرامی با استفاده از حسابتان درآمدزایی کنید! استفاده من از استوری اینستاگرام برای اجرای کلاس و درآمدزایی را مثالی بارز در نظر بگیرید! همه چیز از پست های اینستاگرامی شروع شد، پست های اینستاگرامی بازخوردهای بسیار مثبتی در پی داشتند و این باعث شد من و تیمم تصمیم به برگزاری کلاس های جدید گرفتیم. حالا کلاس هایمان مرتب برگزار میشود و کلاس های برگزار شده در رویداد های اینستاگرامیمان تبدیل به یکی از موفق‌ترین‌ها شده است.

تحلیل و آنالیز اکانت های اینستاگرام

همچنین باید تجزیه و تحلیل آماری خود را بررسی کنید که می‌تواند باعث سادگی شناسایی تمایلات مخاطبان و در نتیجه ایجاد محتوی قوی تر و کارآمدتر شود. مهم تر از همه، به چیزی که مخاطبانتان از شما می‌خواهند گوش کنید و توجه کنید و مطمئن شوید که رفع کننده نیازهایشان است، اگر نیست ترسی از عوض کردن آن نداشته باشید.

درباره محمدرضا

من محمدرضا طراح گرافیک و علاقمند به دیجیتال مارکتینگ بخصوص سوشال مارکتینگ یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی هستم. همچنین علاقمند به کار تیمی و اغلب جوان گرا هستم و سعی نموده ام همواره جلوتر از نیازهایم حرکت کنم و به سایر افراد نیز خدمت رسانی کنم. با من راحت باشید و با ایمیل یا در شبکه‌های اجتماعی با من هم صحبت شوید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “4 روش برای به اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام و جذب فالوور

  1. علی محبی گفت:

    ممنون مطلب خوب و و کاملی بود

    1. محمدرضا گفت:

      خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *